سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد : «نعمت هایم را به خلقم یادآوری کن، به آنان نیکی نما و مرا محبوبشان گردان که آنان، جز کسی را که به آنان نیکی نموده است، دوست نمی دارند».غایت آرزوی دوستداران [إرشاد القلوب]

سینمای ایران و جهان

مردم ایران صبح امروز 30 تیر ماه 1387 به تالار وحدت آمدند و باشکوه خسرو شکیبایی بازیگر سینمای ایران را به قطعه هنرمندان بدرقه کردند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مراسم که به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت مختصر برگزار شد؛ ساعت 9:15 دقیقه با تلاوت کلام الله مجید آغاز شد و تا 9:45 دقیقه هم به پایان رسید.

محمد حسین صفارهرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با بیان اینکه تصویر روشنی از خسرو شکیبایی در ذهن جامعه ما نقش بسته و جاودانه خواهد ماند اظهار داشت: هنرمندان دو دسته هستند؛ یکی آنهایی که از هنر حیثیت می‌گیرند و دیگر آنان که به هنر حیثیت می‌دهند. خسرو شکیبایی از جمله هنرمندانی بود که به جریان هنری حیثیت بخشید.

در میان مردم هنرمندان و مسئولان هم بودند؛ بهمن فرمان آرا، محمد مهدی عسگرپور، عزت الله انتظامی، حبیب رضایی، سیروس ابراهیم زاده، مسعود کیمیایی، همایون اسعدیان، امیر شهاب رضویان، مجید رجبی معمار، هادی مرزبان، تورج منصوری، رویا تیموریان، مسعود رایگان، رضا پورحسین، کامران ملکی، منوچهر شاهسواری، امیررضا خادم و مهندس جعفری‌جلوه اشاره کرد.

*ازدحام جمعیت؛ باعث بسته شد خیابانهای اطراف تالار وحدت از جمله خیابان حافظ شده بود.

* پروین سلیمانی، اصغر بیچاره و عزت‌الله انتظامی از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند که به دلیل ازدحام جمعیت؛ وضعیت حالی نامناسبی پیدا کردند و از مراسم خارج شدند.

*جایگاه ویژه‌ای برای هنرمندان درنظر گرفته شده بود که با هجوم جمعیت هنرمندان از آن جایگاه خارج شدند.

گفتنی است: هم‌اکنون مراسم تشییع از تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در حال انجام است که گزارش آن متعاقبا ارسال می‌شود.

بر گرفته شده از سایت خبری ایسنا




هادی رستمی ::: دوشنبه 87/4/31::: ساعت 12:27 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 29


بازدید دیروز: 29


کل بازدید :446030
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
هادی رستمی
به نام خداوند بخشنده مهربان سلام، دوستان ما در این وبلاگ به بیوگرافی بازیگران ایرانی /هندی و گاهی اوقات هالیوودی میپردازیم! امیدواریم که استفاده کنید! منتظر پیشنهادات و انتقادات شما دوستان خوب هستیم!
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<